Світ стрімко змінюється, починаючи від автопрому та закінчуючи кінематографом. Щоб бути на висоті у будь-якій сфері, треба щодня тримати руку на пульсі, а найчастіше, працювати на випередження.
І в такій постійній трансформації треба вчитися дуже швидко приймати рішення, поєднувати логіку, чистий розум з творчістю та вмінням чуйно реагувати на запити найвибагливішого клієнта.
Й якщо логіка може нас привести з пункту А до пункту Б, то творчість і свіжі ідеї -- куди завгодно.
Комерційний директор фірми «Анкор» Алла Тіщенко, поділиться історією та успіхами компанії, яка вже понад 25 років не перестає дивувати українських споживачів витратних матеріалів для постдрукарської обробки.
Посилання на статтю: читати